Chce się przebrać za emo jak myślicie czy czarne rybaczki dwa razy podwiniąte,podkolanówki tenisówki i biały sweterek a na to bluzka na 1 ramiączko z małą czaszką w górze po prawej stronie będzie pasowało.No i włosy koloru "Intensywny brąz"makijaż i usta pomalowane czarną kredką i błyszczykiem.A kolczyki w kształcie deltoidu czarne w białe cienkie paseczki.No i pasek czarny i grubu\y,który będzie między zakończeniem swetra a początkiem rybaczków.Pomóżcie plizz...Daje najlepszą.

2

Odpowiedzi

2010-02-06T19:15:31+01:00
No ale jakbyś przefarbowała szamponetką włosy na czarno było by lepiej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:17:10+01:00
Koniecznie:
-podkolanówki (najlepiej w pasy różowo czarne, albo czarno białe)
-mocny makijaż oczu, na czarno pomalowane
-na pewno nie możesz iść na solarium, ani malować się fluidem, bo skóra powinna być raczej blada ... nie przesadzaj jednak z jakimś białym cieniem
-usta raczej pomalowane szminką ... błyszczyk stanowczo odpada, chyba, że się przebierasz za jolę rutowicz
-tipsy wykluczone
-paznokcie na czarno, albo jakiś inny kolor ale koniecznie jednolitym lakierem bez brokatu
-no i koniecznie taka rajstuza na rękę :D nie wiem co to jest, ale musi być albo w pasy albo z czaszkami
1 5 1