Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:25:26+01:00
-organizmy samożywne
-wykorzystują energie słoneczną
-organizmy eukariotyczne
-zdążają się tez samożywne i cudzożywne
6 3 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T20:30:32+01:00
-fotosynteza
-np. kolce u kaktusa, róży aby nie zjedzono rośliny
- mocne korzenie do pobierania wody
- w liściach i korzeniach magazynuje pokarm
-niektóre mogą zjadać owady aby pozyskiwać azot

niekture rośliny lądowe są pokryte włoskami lub igłami co nie umożliwia parowaniu wody ,a rośliny wodne mają ślizgą nawieszchnię i bardzo szerokie liście co umorzliwia łapanie promieni słonecznych
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:27:03+01:00
-są organizmami samożywnymi
-potrafią wykorzystać energie słońca
- przeproadzają proces fotosyntezy
- mocne korzenie, aby mogły do pobierać wode
- w liściach i korzeniach magazynują pokarm

11 3 11