Wpisz odpowiednie liczy.

1 km= ............ m= ............. dm= ........cm=..........mm
..........km=1 m =........ dm=...........cm=...........mm
.............km=............m=1 dm =...........cm=........mm
............km=.............m=............dm=1cm=...........mm

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T16:58:33+02:00
Szkoła Podstawowa Matematyka z Plusem Klasa VI He he :)
1 km= .1000... m= ........10000..... dm= ...100000.....cm=....1000000......mm
...0,001.......km=1 m =....10.... dm=.....100......cm=..1000.........mm
......0,0001.......km=.....0,1.......m=1 dm =.....10......cm=...100.....mm
.....0,00001.......km=......0,01.......m=.....0,1.......dm=1cm=....10.......mm
1 5 1
2009-10-08T17:14:58+02:00
1km=1000m=10000dm=100000cm=1000000 mm
0,001km=1m=10dm=100cm=1000mm

drugiej części juz mi się nie chce ^^ ale mozesz użyć http://miary.hoga.pl/default.asp