Odpowiedzi

2010-02-06T19:24:54+01:00
Zależy o jaką pomoc Ci chodzi :

- ONZ
- NATO
- Unia Europejska
- Komitet Zarządzający ds. Wspólnej Organizacji Rynków Rolnych
- Caritas
- PCK
- WOŚP
- EWG (Europejska Wspolnote Gospodarcza)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:25:18+01:00
- Gopr
- Topr
- ONZ
- NATO
- Unia Europejska
- Caritas
- PCK
- WOŚP
- EWG
1 1 1
2010-02-06T19:34:21+01:00
Pajacyk
Caritas
WOŚP(Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy)
NGO
UNZ
UE (Unia Europejska)