Odpowiedzi

2010-02-06T19:28:03+01:00
W polsce to chyba czestochowa
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:41:40+01:00
POLSKA
klasztor i kościół na jasnej górze
kosciół o.o. franciszkanów w krakowie
Kościół Najświętszego Salwatora
Kaplica św. Małgorzaty i św. Judyty
kościół sw andrzeja w krakowie
kosciol sw wojciecha w krakowie
kosciol sw anny w krakowie
Bazylika Mariacka
Klasztor Sióstr Norbertanek
Opactwo OO. Benedyktynów w Tyńcu

europa
Kościół św. Andrzeja w Rzymie
bazylika sw jana w berlinie
Basílica de San Francisco el Grande w madrycie
Mosteiro dos Jerónimos w lizbonie
bazylika sw marka w wenecji
bazylika sw piotra w rzymie
kosciol sw karola boromeusza w wiedniu
kosciol wotywny w wiedniu
La Sainte Chapelle w paryżu
katedra notre dame w paryżu
17 4 17
2010-02-06T19:47:05+01:00
Film Karol - człowiek który został papieżem a w dawnych napisałam Drzwi Gnieźnieńskie , Kodeks Synajski , Bazylika św. Piotra na Watykanie i Bogurodzica czyli najstarsza polska pieśń religijna mam nadzieje że pomogłam ;)
6 2 6