Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:30:38+01:00
Czerwony Kapturek .

Końcowka moja :
trzy tygodnie poźniej babcia dziewczynki poszła do lasu po grzyby .
Dziewczynka była przy niej i trzymała kosz,babcia tłumaczyła jakie grzymy można jeść a jakie nie .
Czerwony Kapturek wziął czerwonego grzyba w miałe kropy i wpią sobie w kapturek..
Wyglądał ślicznie...
Czerwony Kapturek nei tylko nauczył się ,że nie wolno rozmawiac z neiznajomymi bo mogą być problemy lecz i też jak odróżniac grzyby....
(Troche dziwne xd)
2010-02-06T19:34:41+01:00
Wilk i siedem koźlątek

Gdy koźlątek nie ma w domu Mama-Koza dzwoni na Pogotowie. Potem, gdy już są odnalezione trzeba rozciąć brzuch wilka, więc jadą na Pogotowie. Na koniec żyją długo i spokojnie w chatce, gdyż wilk siedzi za kratami.

Księżniczka na ziarnku grochu

Na koniec księżniczka miała tak dużo materacy, że założyła z nimi sklep.
1 1 1