Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:32:22+01:00
Uzależnienie od komputera przejawia się najczęściej w postaci uzależnienia od gier (głównie dzieci) oraz młodzież od internetu (głównie młodzież).
Im szybsza interwencja oraz pokazanie dziecku alternatywny sposób na rozrywkę tym większe szanse na uniknięcie zagrożenia,uzależnienia od komputera
22 4 22
2010-02-06T20:36:19+01:00
Uzależnienie od komputera pojawia się w postaci większego korzystania z internetu oraz korzystania z gier.
Aby tego uniknąć trzeba pokazać dziecku alternatywny sposób na rozrywkę.
13 4 13