Przetłumacz pytania na jezyk polski

1.What day is the 15th of April? 6th? 26th? 7th? 30th? 11? 17th?
2.It's Tuesday.What day is it tomorrow?
3.It's Sunday.What's the day after tomorrow?
4.It'sFriday.What day is it in three days?

Dam najlepsza

2

Odpowiedzi

2010-02-06T19:32:03+01:00
1.Jaki dzień jest 15., 6., 26. 7., 30., 11., 17. kwietnia?
2. Jest wtorek. Jaki dzień będzie jutro?
3. Jest niedziela. Jaki dzien bedzie pojutrze?
4.Jest piatek. Jaki dzień bedzie za 3 dni?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:33:11+01:00
1.Jaki dzień będzie 15 kwietnia?6 kwietnia?26kwietnia?7 kwietnia? 30 kwietnia? 11 kwietnia? 17 kwietnia?
2.To wtorek. Jaki dzień będzie jutro?
3.To niedziela.Jaki dzień będzie pojutrze?
4.To piątek.Jaki dzień będzie za trzy dni?