Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:35:50+01:00
A)magnez 12 protonów i elektronów
b)german 32protonów i elektronów
c)ołów 82 protony i elektrony
d)azot 7 protonów i elektronów
e)tlen 8 protonów i elektronów
f)węgiel 6 protonów i elektronów
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:40:13+01:00
A)magnez 12 protonów i elektronów
b)german 32protonów i elektronów
c)ołów 82 protony i elektrony
d)azot 7 protonów i elektronów
e)tlen 8 protonów i elektronów
f)węgiel 6 protonów i elektronów
5 3 5
2010-02-06T19:40:59+01:00
A)Mg---> protony= 12; elektrony 12
b)Ge-->protony32 elektrony=32
c)Pb--->protony 82 elektorny 82
d)N-->protony=7; elektrony 7
e)O-->protony 8; elektrony 8
f)C --->protony 6; elektrony 6
7 4 7