Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:34:47+01:00
A=12cm
b=12cmx2=24cm
c=12x2-8=24-8=16cm
obw.=12+24+16=52cm
jeśli dobrze daj naj plisss!!!
2 5 2
2010-02-06T19:35:48+01:00
W trójkoącie jeden bok na 12 cm drógi njest 2razy dluzszy a trzeci jest o 8 cm krótszt od drógiego. oblicz obwód trójkąta,
a = 12
b = 12 * 2 = 24
c = 24 - 8 = 16
Ob = a+b+c
Ob=12+24+16 = 52


mam nadzieje że pomogłam :)
licze na naj
1 5 1