Odpowiedzi

2010-02-06T19:36:53+01:00
Mogą sprawdzić, że do siebie przystają przez
bbb czyli wszystkie boki
bkb dwa boki i kąt
kbk dwa kąty i jeden bok
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:24:59+01:00
Figury przystające otrzymuje się przez obrót lub przesunięcie a nie przez zmianę boków lub kątów dlatego skala podobieństwa figur przystających wynosi k=1
Proszę o najlepszą
Pozdrawiam.xDxDxDxD
6 4 6