Odpowiedzi

2010-02-06T19:50:31+01:00
Nie bój się ~!
Pierwsza rada!!
Nie mróż oczu jak malujesz to napewno nie wetkniesz sobie do oczu kredkę !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:53:50+01:00
Uwaga najlepsza odpowiedź:
poproś mamę, siostrę, albo ciotkę o pomoc
od czegoś ta rodzina jest :)

możesz też przejrzeć filmiki na youtube
tam jest mnóstwo dziewczyn, które sobie malują oczy
np. http://www.youtube.com/watch?v=ERF537MDe1U
ale jednak rodzina to najlepsze wyjście, bo jak na to patrzę to aż krew w żyłach zamarza