Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:47:24+01:00
X-krótsza część
2x-dłuższa część

2x+x=7,5
3x=7,5
x=2,5

2,5*2=5

Krótsza część ma 2,5m długości
Dłuższa część ma 5m długości
1 4 1
2010-02-06T19:48:41+01:00
X- jedna belka
2x- druga belka

x+2x=7,5
3x=7,5/:3
x=2,5

Jedna część wynosi 2,5m a druga ma 5m
2010-02-06T19:49:13+01:00
X- pierwsza część belki
2x- druga część belki
2x+x=7,5m
3x=7,5m /3
x=2,5m
2*2,5=5m
Odp:Pierwsza część belki ma 2,5m, a druga 5m.