Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:47:25+01:00
Na obrazie "Świety Jerzy ze Smokiem"" można zauwazyc duzo rezczy.Obraz przedstawia wazenie ruchu.
2010-02-06T19:48:57+01:00
Na obrazie ma miejsce dużo wydarzeń.
2010-02-06T19:49:43+01:00
Na obrazie sw.jerzy ze smokiem akcja jest walka smoka z sw.jerzym. Sw.jerzy prubuje uratowac (kobiete która tam jest).
Kobieta jest uwieziona przez smoka który próbuje ja zabić....