Odpowiedzi

2010-02-06T19:51:26+01:00
Halny-łamanie drzew, zrywanie dachów, bóle głowy,zrywanie linii energetycznych..
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T19:53:29+01:00
Nie korzystne zjawiska wiatrow w Polsce no to przede wszystkim połamane drzewa, rozwalone domy,brak pradu budynki, poprzewracane słupy.
2010-02-06T19:55:30+01:00
Problemy z prądem, połamane gałęzie, źle odbierające odbiorniki radiowo telewizyjne