Odpowiedzi

2010-02-06T20:41:26+01:00
3 x 3.5 = 10.5
8 x 3.2 = 25.6
Razem 10.5+25.6=36.1


42:3.5=12
DUKATÓW
1 5 1
2010-02-06T20:44:45+01:00
3*3,5 =10,5
8*3,2 =25,6
10,5+25,6 = 36,1
Odp.:sakiewka kupca w której znajdowało się trzy dukaty i osiem groszy ważyła 31,1 grama
42:3,5 = 12
Odp.: Sakiewka która ważyła 42 gramy mogła zawierać 12 dukatów
16 5 16
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T21:19:59+01:00
1. 3,5 * 3 + 3,2 * 8 = 10,5 + 25,6 = 36,1
2. mogła zawierać 6 dukatów(21 gram) i 6 groszy (21 gram)