Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Awia
  • Początkujący
2010-02-06T19:56:59+01:00
Wirusy kataru czy grypy można wyleczyć antybiotykami i te choroby są uleczalne, w przeciwieństwie do HIV.
2010-02-06T19:57:07+01:00
Hiv może być śmiertelny .
2010-02-06T20:01:08+01:00
Tym,że HiV zaraża się tylko drogą płciową(współżycie) lub np.gdy ktoś miał poważny wypadek i potrzebna mu jest krew bo jej dużo stracił i jest taka mozliwość(chociaż bardzo rzadko),że ta krew jest zarażona wirusem hiv i wtedy ta osoba równiez jest przez to zarażona,a także może zarażać innych droga płciową.
1 5 1