Odpowiedzi

2009-10-08T17:04:30+02:00
Komórka roślinna zawiera więcej organelli niż komórka zwierzęca. Dodatkowymi są: ściana komórkowa i chloroplasty. To takie podstawowe, najważniejsze różnice.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T17:04:44+02:00
Komórka zwierzęca ma tylko błonę komórkową a roślinna błonę i ścianę komórkową.Komórka zwierzęca nie zawiera chloroplastów a roślinna tak.Komórka zwierzęca ma kilka małych wodniczek a roślinna jedną dużą stanowiącą centralną część komórki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:04:56+02:00
Zwierzęca:
błona kom.
wodniczka
siateczka śródplazmatyczna
jądro kom.
mitochondrium
aparat golgiego
cytoplazma

roślinna:

to samo co w zwierzęcej +

chloroplasty,
ściana kom.