Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:57:14+01:00
K= 3
3= x/1
x=3
3=x/2,5
x=7.5
b)
k=6/5
Obw. IABCDI= 1 cm a 2,5 cm a 2, 5 cm a 1 cm= 7 cm
Obw.II A'B'C'D'= 3 +3 + 7, 5 + 7,5= 21 cm

k= 21 cm/ 7 cm= 3
1 5 1
  • mmmo
  • Rozwiązujący
2010-02-06T19:59:02+01:00
A)jeżeli A i B mają wymiary po 1 cm. a CD mają po 2.5 to A jest równe 3 i B jest równe 3 a C jest równe 7.5 i D też jest równe 7.5
1 1 1
2010-02-06T19:59:50+01:00
A) 3 x 7,5 cm
b) 1 1/5 cm x 3 cm
obwód: 2*(1 1/5) + 2*3= 2 2/5+6=7 2/5 cm
1 1 1