Odpowiedzi

2010-02-06T20:04:52+01:00
12*(x+2) +x=102
12x+24+x=102
13x=78
x=6
lokomotywa ma dł.6 m
a każdy z wagonów 8 m.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:05:11+01:00
X-dł. lokomotywy
x+2-dł wagonu
x+(x+2)×12=102
13x+24=102
13x=78 |:13
x=6
6+2=8
2010-02-06T20:29:28+01:00
X-długość lokomotywy
x+2-długość wagonu
12x(x+2)+x=102m
13x+24=102m
13x=78/:13
x=6m
6m+2m=8m
Długość lokomotywy=6m
Długość wagonu=8m