Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:12:45+01:00
X -wszystkie drzewa w sadzie,
9/28x - śliwy
5/14x - jabłonie

x-9/28x-5/14x=x-(9/28x+10/28x)=x-19/28x=9/28x - grusze

9/28x=18
x=18*(28/9)
x=2*28=56

Odp:W sadzie rosło 56 drzew.
1 5 1
2010-02-06T22:32:24+01:00
X-wszystki drzewa sadzie
9/28 x-śliwy
5/14 x-jab lonie
18-grusze

9/28x+5/14x +18=x
9/28x+10/28x +18=x /x28
9x +10x+504=28x
504=28x-9x-10x
504=9x
x=504:9
x=56

odp.wszyskich drzeww sadzie było 56
1 5 1