Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T20:06:21+01:00
Tak na wszelki wyadek
iloczyny to mnozenie a sumy to dodawanie

aby zrobic to twoje zadanie wystarczy pomnozyc to przed nawiasem na to w nawiasie

a) 3a-6
b)-4x-4y
c)5x+5
d)7t-24s-7
e)8x+8y-16x
f)3x+12-6x
g)6a-8b+2c
h)7x+14y-21z
i)8x-12y-20z
2010-02-06T20:06:37+01:00
A)3a - 6
b)-4x - 4y
c)5x -5
d)7t - 14s - 7
e)8x+8y-16x
f)3x+4-6x
g)6a-8b+2c
h)7x+14y-21z
i)8x-12y-20z
2010-02-06T20:09:08+01:00
A) 3(a-2)=3a-6
b) -4(x+y)= -4x-4y
c)-5(-x+1)= 5x-5
d)(t-2s-1)7=7t-14s-7
e)8(x+y-2x)=8x+8y-16x=8y-8x
f)3(x+4-2x)=3x+12-6x=12-3x
g)2(3a-4b+c)=6a-8b+2c
h)7(x+2y-3z)=7x+14y-21z
i)4(2x-3y-5z) =4x-12y-20z

Jeśli chodziło o to to proszę bardzo:)