Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T20:04:11+01:00
Turysta w ciągu godziny pokonywał 3,75km. Pierwszego dnia pokonał 20 km, drugiego 12,5 km i trzeciego 22km. Ile czasu szedł turysta ?

20+12,5+22=52,5
52,5:3,75=14 godzin szedł
2 3 2
2010-02-06T20:06:36+01:00
2010-02-06T20:07:47+01:00
Turysta w ciągu godziny pokonywał 3,75km. Pierwszego dnia pokonał 20 km, drugiego 12,5 km i trzeciego 22km. Ile czasu szedł turysta ?

20 + 12,5 + 22 = 54,5 km

Jeśli 3,75 - 60 min
to 54,5 - x

x = ( 54,5 razy 60 ) pozieli na 3,75

x = 287 min

287 min to ok 14 godz.