Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:06:58+01:00
1. Dla mnie dom to nietylko ściany okna, drzwi, bo przede wszystkim to uczucia i atmosfera jaka w nim panuje.
2. Każdy powinien mieć swój własny dom, w którym będzie czuł się bardzo bezpiecznie.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T20:07:37+01:00
Idąc ze szkoły przechodzę przez małą kładkę nieopodal małego domu.
Dom to miejsce w którym czuje sie bezpiecznie
2010-02-06T20:09:17+01:00
W moim byłym domu mieszka teraz Radek z rodziną.
Kupiliśmy nowy dom na przedmieściach Warszawy.
Bardzo lubię przebywać w moim domu.
Mam nadzieję ze pomogłam :))
1 1 1