Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:27:52+01:00
A. Nie, kąty są różne
b. Można. 1 kwadrat i 2 trójkąty równoboczne
c. (20 cm + 20√5) × 2 = 40 cm + 40√5 cm
d. Obwód:
(20 cm + 20√5 cm) × 6 = 120 cm + 120√5 cm
P: [3(20cm + 20√5cm)²√3] ÷ 2 = [3×2400cm²√3]÷2 = 7200√3cm² ÷ 2 = 3600√3 cm²
2010-02-07T02:53:15+01:00
A. Kąty są różne, kafelek nie ma kształtu wielokąta foremnego
b. Można. 1 kwadrat i 2 trójkąty równoboczne
c. (20 cm + 20√5) × 2 = 40 cm + 40√5 cm
d. Obwód:
(20 cm + 20√5 cm) × 6 = 120 cm + 120√5 cm
P: [3(20cm + 20√5cm)²√3] ÷ 2 = [3×2400cm²√3]÷2 = 7200√3cm² ÷ 2 = 3600√3 cm²