Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:19:18+01:00
Wapnowanie gleby powoduje polepszenie stosunków powietrzno-wodnych i cieplnych gleb ciężkich. Wpływa na rozkład substancji organicznej i rozwój mikroorganizmów pożytecznych dla roślin uprawnych, a w efekcie prowadzi do zwiększenia działania i przyswajania nawozów organicznych i mineralnych przez rośliny.
4 4 4
2010-02-06T20:19:34+01:00
Stosowanie nawozów wapniowych w celu odkwaszenia gleby oraz poprawienia jej właściwości fizycznych, chemicznych i biologicznych
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T20:20:09+01:00
Podstawowym celem wapnowania jest obniżenie kwasowości gleby (podwyższenie pH). Służą do tego nawozy popularnie nazywane wapnami
4 3 4