Odpowiedzi

2010-02-06T20:26:07+01:00
A - atrakcje
b - bezpieczeństwo
c - czułość
d - dom
2010-02-06T20:36:11+01:00
A-atrakcje
b-bezinteresowność
c-całą swą miłość
d-dom
e-edukacje
f-frajde
g-grupe wsparcia


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:51:43+01:00
A-autorytet b-bogactwo, ból c-ciepło,cierpliwość,ciszę d-dom,dochody,dyskrecję e-egzamin,ekscytację, elementarz, f-firmę,forsę,fiołki, filmy, fortunę g-gotówkę,godność,garnitur,gospodarkę h-hart,honor, i-ideał,idola,imię,indywidualizm j-jedzenie k-kochanie,komfort,kanon,kapitał l-lalkę, lanie,lekarstwo,lojalność ł-łagodność,łaskawość m-miłość,marzenie,mękę n-nadwrażliwość,nadzór,nazwę o-obietnicę,obiad,obronę p-pieniądze,pewność,pokój r-radość,rodzinę,rodowód,rozgrzeszenie,rozmowę s-samochód,samowolę,satysfakcję,szkołę ś-śmiech t-tresurę u-ulgę,ubezpieczenie,uspokojenie w-wierność,wyciszenie,wychowanie z-zabawę,zabezpieczenie