Wypełnij Umowę z Przymierzem.

Umowa Przymierza
Zawarta w dniu ................, pomiędzy Panem Bogiem, a ............ .
1. Przedmiotem umowy jest zawarte przymierza między ....................
2. Bóg obiecuje mi .........................
3. Bóg daje następujące gwarancje spełnienia obietnic ..........................
4. Bóg oczekuje ode mnie: ........................
5. W przypadku złamania umowy przeze mnie warunków umowy ..........................
6. Umowa została zawarta na czas .............................
7. Umowa może zostać rozwiązana na następującej drodze: .................................

3

Odpowiedzi

2010-02-06T20:41:27+01:00
Wydaje mi się że tak :
Zawarte w dniu 06.02.2010r. między Panem Bogiem a (twoje imię)
1. Bogiem a ( twoje imię)
2. miłość
3. niewiem
4. wiary, miłości
5. niewiem
6. życia
7. zbawienia
1 1 1
2010-02-06T20:47:51+01:00
Chrztu Swietego pomiedzy Panem Bogiem a toba
1 Bogiem a (twoje imie)
2 niebo
3 o zbawieniu
4 posłuszeństwa
5 nie ma
6 zycia
7do zbawienia
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:32:20+01:00
UMOWA PRZYMIERZA
Zawarta w dniu 6.02.2010r., pomiędzy Panem Bogiem a (twoje imię)
1.między Bogiem, a człowiekiem
2.Bóg obiecuje mi bezgraniczną miłość i pomoc
3.bezgraniczna miłość, pomoc umacnianie w wierze
4. wiary, miłości, modlitwy
5.czeka mnie kara polegająca na wyrzutach sumienia
6. umowa zawarta na czas bliżej nieokreślony
7. umowa może zostać rozwiązana na następującej drodze: na drodze odwrotnej od Domu mojego Pana
1 1 1