Co dziecku możedac rodzina wyrazy mają się zaczynac na litery alfabetu np.
a-atrakcje
b-bogactwo
c-
d-
e-
f-
g-
h-
i-
j-
k-
l-
m-
n-
o-
p-
r-
s-
t-
u-
w-
z -
ż-
A • Ą • B • C • Ć • D • E • Ę • F • G • H • I • J • K • L • Ł • M • N • Ń • O • Ó • P • R • S • Ś • T • U • W • Y • Z • Ź • Ż
szybko zadanie jest bardzo warzne na dziś

3

Odpowiedzi

2010-02-06T20:37:38+01:00
A-atrakcje
b-bogactwo
c-cieplo
d-dziecinstwo
e-edukacje
f-frajde
g- granie
h- humor
i-inteligiencie
j-jedzenie
k - kulture
l -los
m - milosc
n- nadzieje
o - opieke
p- pomoc
r - radosc
s - smialosc
t - tolerancje
u - usmiech
w - wiare
z - zaufanie

2010-02-06T20:38:26+01:00
A-atrakcje,
b-bogactwo, bezpieczeństwo
c- ciepło, czułość,
d- dom, dobroć, dzieciństwo, dyscypline,
e- edukację,
f- fascynacje, frajde,
g- godność,
h- humor, honor,
i- inteligencje,
j- jedzenie,
k- kulture
l- luz,
m- miłość,
n- naukę, nadzieję
o- opiekę,
p- pożywienie, pomoc,
r- radość,
s- szczęście, sumienność, skromność,
ś- śmiałość
t- tolerancje,
u- uczciwość, uśmiech, uprzejmość, uczucia,
w- wrażenia, wiare,
z- zabawę, zaufanie, zachwyt,
ż- życie,


myśle, że pomogłam ;p;p;p;p;p;p;p





Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:19:45+01:00
Atrakcje
bogactwo
czułość
dom
energie
fantazje umysłu
gracje
hulajnoge
ipoda
jedzenie
komputer
lody
miłoś
niebo
opieke
pomoc
radość
szczęście
tarcze (pomoc)
uczucie
wiare
zmysłowość