Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:33:57+01:00
Najlepiej najpierw do lo o profilu biol-chem,
a potem na studia np.
Akademia rolnicza we wrocławiu lub Lublinie
Uniwersytet Warmińsko Mazurski w Olsztynie lub Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T22:01:13+01:00
Najlepiej jakieś liceum o profilu biologiczno-chemicznym.
2010-02-06T23:48:39+01:00
Najlepiej do liceum na profil biologia-chemia