Odpowiedzi

2010-02-07T00:27:35+01:00

2CH_3CH_2OH+ 2K-> 2CH_3CH_2OK+ H_2


POWSTAJE ETANOLAN POTASU I WODÓR

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T00:50:30+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2C₂H₅OH + 2K--->2C₂H₅OK + H₂(strzałka do góry bo to gaz)
Powstał: etanolan potasu oraz wodór
6 4 6