1. Pewna książka informatyczna kosztowała 25zł. Wydawca zamierza dołączyć do niej płytę CD, za którą spodziewa się otrzymać netto 5zł. Książki mają stawkę 0% VAT, ale płyty CD stawka VAT wynosi 22%. Jaką cenę powinien ustalić wydawca za książkę z płytą CD?


POMOCY PLISS

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:44:57+01:00
5 * 1,22 = 6,1 zł - cena płyty CD z podatkiem VAT

25 + 6,1 = 31,1

Odp. Książka z płytą CD powinna kosztować 31,1 zł
2010-02-06T20:46:12+01:00
1,22*5=6,10 zł- cena brutto płyty
25zł+6,10 zł= 31,10zł
Odp: Książka z płytą powinna kosztować 31, 10 zł.
2010-02-06T20:47:32+01:00
122 % x 5 = 6.1
25 + 6.1 = 31.1

Wydawca powinien ustalić 31.1 zł za książkę z płytą CD.

Mam nadzieje ze pomogłam ( ;