Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:17:10+02:00
Możesz napisać w tym dialogu o tym , że komuś coś się wydarzyło szczęśliwego np. dostał upragnione zwierzę , pojechał na upragnione wakacje do Egiptu.

Mój przykład jest taki -

- Cześć Kasia , o widzę , że Ty taka wesoła.
- O Hej Haniu , a tak jestem bardzo , ale to bardzo wesoła.
- A co się stało ?
- Właśnie wygrałam wycieczkę do Egiptu !!
- O Kaśka to super ! Bardzo się cieszę ze swoje szczęścia.

Taka jest moja propozycja.
2 1 2
2009-10-08T17:35:14+02:00
Nie wiem czy dokładnie o to chodzi.

Szczęście.
Pewnego dnia spotkały się dwie koleżanki.Zaczęły one rozmawiać:
-Witam,Ulu.
-Hej,Co tam u Ciebie?
-Wszystko dobrze, a nawet bardzo dobrze.
-A co się takiego stało?
-Nigdy nie zgadniesz!
-Hmmm...
-Wygrałam w toto lotka.!
-Nie,Nie wierzę Ci.
-Ależ na prawdę.
-No to bardzo gratuluję.
Koleżanki ze sobą dalej rozmawiały i cieszyły się z tej wygranej.