Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:56:36+01:00
-Witaj Manolinie
-Dzień dobry
-Opowiedz mi jak pracuje Ci się z Santiago?
-To prawdziwa przygoda. Nauczył mnie już wielu rzeczy. To bardzo mądry człowiek. Jest dla mnie przyjacilem i lubie z nim przebywać.
-Czy żałujesz że nie było Cię podczas tej słynnej walki Santiago z marlinem?
-Tak, bardzo żałuję. Myślę że mógłbym się mu wtedy przydać.
-Czy wiążesz swoją przyszłość z Santiago?
-Tak. Sądzę że wiele sie jeszcze od niego naucze.
-dziekuje za wywiad. Dowidzenia
-Dowidzenia.
;]
4 4 4
2010-02-06T20:57:56+01:00
Witaj
-mam pytanie, czy lubisz Santiago ??
- tak to mój najlepszy przyjaciel
- czy lubisz jak cię uczy łowić ?
-tak uwielbiam , jest doskonałym rybakiem
4 1 4