Odpowiedzi

2010-02-06T20:53:35+01:00
C4H8(OH)2 + 3/2O2 ---> 4C + 5H20
14 2 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:53:46+01:00
2C₄H₈(OH)₂ + 3O₂ -->8C + 10H₂O
18 4 18
2010-02-07T02:00:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

Wzór butanodiolu HO-CH2-CH2-CH2-CH2-OH <---->(C₄H₁₀O₂)
Do obl. stosuje wzór uproszczony C₄H₁₀O₂
2C₄H₁₀O₂ + 3O₂---> 8C + 10H₂O

14 3 14