Odpowiedzi

2010-02-06T20:55:36+01:00
Oznacza to że 1 cm3 aluminium ma wage 2.7 g
3 2 3
2010-02-06T20:56:30+01:00
Jest to stosunek masy pewnej porcji substancji do zajmowanej przez nią objętości. tu porcja jest 2,7 a objetoscia m³
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:57:07+01:00
W temacie zadanie jest błąd powinno być 2,7 [g/cm³]
Ale do rzeczy
Gęstość 2,7 [g/cm³] oznacza, że w 1 centymetrze sześciennym (aluminium w tym przypadku) znajduje się 2,7 g masy
2 3 2