POMOCY! NA DZISIAJ!
Proszę o jakieś tematy do gazetki szkolnej .
TYLKO OPRÓCZ:
Jakiś sond, wywiadów, ogólnych wiadomości i aktualności, jakiś krzyżówek, rebusów itp.
NAJLEPIEJ JAKIEŚ FAJNE TEMATY, MŁODZIEŻOWE COŚ W TYM STYLU , TAKIE ŻEBY CZYTALI ;)
PROSZĘ O POMOC! DAJE NAJ OCZYWIŚCIE ;*

3

Odpowiedzi

2010-02-06T20:53:55+01:00
Możę miłość . lub coś z walentynkami .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:59:27+01:00
Możesz zaobserwować czy ktoś z kimś w szkole nie kręci.. który chłopak z dziewczyna nie zaczynaja ze soba spedzać wiecej czasu. I pisac o tym coś w stylu: A.K. został ostatnio na przerwie zauważony z M.S. czyżby to jakaś nowa miłość? :)

kawały chętnie każdy czyta, tylko jakieś fajne a nie pierwsze lepsze, stare oklepane.

może o jakichś imprezach, które się odbędą niedługo w okolicy waszej szkoły

miłość, załamanie miłosne, walentynki itp :P

propozycje na zajęcia na czas ferii ;)
2010-02-06T21:00:38+01:00
Hm.
jakieś ciekawe historie z życia nastolatek,
nowe trendy w modzie
relacje z pokazów mody (czesto wzbudzają wiele emocji)
jak nauczyc sie robic szpagat w tydzień czy cos w tym stylu
straszne historie
subkultury

ale tak ogólnie to ploteczki naprawdę dobrze sie sprzedają xd

wierszyki o nauczycielach

albo umieszczajcie otwarte listy od czytelników
horoskop ??