Odpowiedzi

2010-02-06T20:57:47+01:00
Moja przyjaciółka płacze bo nie ma chłopaka
oczekuję ślicznego księcia
podoba mi sie ten chłopak umuwię się z nim
jestem szczesliwa dostałam 5 z matematyki
1 1 1
2010-02-06T20:58:57+01:00
Kamil wzruszył się do głębi serca.
Martyna oczekiwała czegoś z bijącym sercem.
Pójdę za głosem serca.
Byłem radosnym jak skowronek.
Liczę na najlepszą ;D
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:00:07+01:00
Ułóż zdania.
wzruszyć się do głębi serca
oczekiwać czegoś z bijącym sercem
pójść za głosem serca
być radosnym jak skowronek

Kończąc szkołę Adam wzruszył się do głębi serca.
Renata z bijącym sercem oczekiwała wyników konkursu matematycznego.
Ewa poszła za głosem serca i pomogła Joli.
Hania była dziś radosna jak skowronek.
4 5 4