Odpowiedzi

2010-02-06T20:58:18+01:00
(50 g / 500 g) * 100% = 10%
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T20:58:51+01:00
Cp=ms ×100% / mr

Cp=stężenie %
ms=masa substancji=50g
mr=masa roztworu=500g

Cp=50g ×100% / 500g
Cp=10%

Odp. Stężenie procentowe tego roztworu wynosi 10%
1 4 1
2010-02-06T21:00:45+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Z def. stęż.%
50g soli-----500g roztworu
xg soli------100g roztworu
x=50*100/500
x=10g, czyli jest to roztwór 10%
1 5 1