1t=...................kg = ............... dag = ............g=................ mg

.............t= 1kg=.................... dag = ................... g = mg
.................t = ................. kg = 1dag = ........... g =.......... mg

.............t = ............. kg = ........... dag = 1 g = mg


Legenda ;


t= tona
kg= kilogramy

dag = dekagramy
g= gramy
mg- miligram

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:17:19+02:00
1t=1000kg = 100000 dag =1000000g=1000000000mg

0,001t= 1kg=100dag =1000g =1000000mg
0,00001t =0,01kg = 1dag =10g =10000mg

0,000001t =0,001kg =0,1dag = 1 g =1000mg
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-08T17:27:19+02:00
1t= 1 000kg = 100 000 dag = . 1 000 000g=.10 000 000mg
0,001 t= 1kg= dag = 0,0 00001 g =0, 000 0001mg


1 kg = 100 dkg
1dkg = 10 g
10dkg = 100 g
100dkg = 1000 g