Oblicz.
2 do potegi 4
128 do potegi zerowej
(-5) do potegi 3
0 do potegi 15
(-1) do potegi 317
(-1/2) do potegi 5
(2/3) do potegi 4
(-1/4) do potegi 3
(-1/7) do potegi 2
(1 i 1/4) do potegi 2
(-0,02) do potegi 5
(-1,1) do potegi 2
(-2 i 1/3) do potegi 3


pierwiastek z 81 razy pierwiastek z 144
pierwiastek z 100 razy pierwiastek 169
pierwiastek trzeciego stopnia z 8 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 125
pierwiastek trzeciego stopnia z 27 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 216
pierwiastek trzeciego stopnia z 64 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 0,001
pierwiastek z 0,04 razy pierwiastek z 0,81
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,008 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 64
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,027 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 8
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,01 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 144
pierwiastek trzeciego stopnia z -125 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 1

pierwiastek z 45 razy pierwiastek z 5
pierwiastek z 48 razy pierwiastek z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,004 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 2
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,016 razy pierwiastek trzeciego stopnia z -4
pierwiastek z 2 razy pierwiastek z 9
pierwiastek z 18
pierwiastek trzeciego stopnia z -9 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z 8
pierwiastek trzeciego stopnia z -6 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 3 razy pierwiastek trzeciego stopnia z -12
pierwiastek z 4 razy pierwiastek z 3 razy pierwiastek z 12

pierwiastek z 50 podzielic na pierwiastek z 2
pierwiastek z 0,72 podzielic na pierwiastek z 2
pierwiastek z 100 podzielic na pierwiastek z 81
pierwiastek z 1,44 podzielic na pierwiastek z 0,49
pierwiastek trzeciego stopnia z 24 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 3
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,25 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 2
pierwiastek trzeciego stopnia z -27 podzielic na 64
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,729 podzielic na 0,027
pierwiastek z 1 i 1/8 podzielic na pierwiastek z 4 i 1/2
pierwiastek z 1 i 9/16 podzielic na 1 i 7/9
pierwiastek trzeciego stopnia z 2/9 podzielic na pierwiastek trzeciego stopnia z 3/4
pierwiastek trzeciego stopnia z -3 i 3/8 podzielic na 1 i 61/64

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:07:19+01:00
2 do potegi 4=16
128 do potegi zerowej=0
(-5) do potegi 3=-125
0 do potegi 15=0
(-1) do potegi 317=1
(-1/2) do potegi 5=-1/32
(2/3) do potegi 4=16/81
(-1/4) do potegi 3=1/64
(-1/7) do potegi 2=1-49
(1 i 1/4) do potegi 2=1 9/16
(-0,02) do potegi 5=-0,32
(-1,1) do potegi 2=1,1
(-2 i 1/3) do potegi 3=2 10/27


pierwiastek z 81 razy pierwiastek z 144=9*12=108
pierwiastek z 100 razy pierwiastek 169=10*13=130
pierwiastek trzeciego stopnia z 8 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 125=2*5=10
pierwiastek trzeciego stopnia z 27 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 216=3*6=18
pierwiastek trzeciego stopnia z 64 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 0,001=4*0,1=0,4
pierwiastek z 0,04 razy pierwiastek z 0,81
pierwiastek trzeciego stopnia z -0,008 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 64=-0,2*8=1,6
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,027 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 8=0,3*2=0,6
pierwiastek trzeciego stopnia z 0,01 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 144=0,01*12=12
pierwiastek trzeciego stopnia z -125 razy pierwiastek trzeciego stopnia z 1=5*1=5
9 4 9
  • kopi
  • Początkujący
2010-02-06T21:14:55+01:00
A) 16
b) 1
c) -125
d) 0
e) 1
f) -1/32
g) 16/81
h) 1/64
i) 1-49
j) 1 9/16
k) -0,32
l) 1,1
ł) 2 10/27


a)9*12=108
b)10*13=130
c)2*5=10
d)3*6=18
e)4*0,1=0,4
f)
g)0,2*8=1,6
h)
i)0,01*12=12
j)5*1=5
3 5 3