W zabawie przeciąganie sznura uczestniczy 4 zawodników. Dwaj z nich ciągną sznur w jedną stronę siłami; F=330N i F=380N, a pozostali dwaj ciągną w stronę przeciwną siłami F=300N i F=450N. Jaka jest wartość siły wypadkowej działającej na sznur.

Proszę o wszystkie działania ;D

2

Odpowiedzi

2010-02-06T21:13:29+01:00
F1 = 330N + 380N = 710
f2 = 300 + 450 = 750
Fw = 750 - 710 = 40 N
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:16:10+01:00
D: Sz=? W:
F1=330N Fw=? Fw=(F1+F2)-(F3+F4)
F2=380N
F3=300N
F4=450N
roz.

Fw=(330+380)-(300+450)
Fw=710-750
Fw=40N


P.S.polecam sie na przyszlosc;)