Proszę o przetłumaczenie mi tego tekstu na j.polski [!]
,,Roast Beef and Yourkshire Pudding,,
Roast beef and Yourkishire pudding is one of England's traditional dishes.
You need some beef,milk,eggs,flour and fat.
Put the oven for an hour.Next,mix the eggs,flour and milk in a bowl.
Heat the fat in the oven and poul the mixture into the fat.
It's easy and delcious,too !

Za glupoty zgłaszam spam !!
Z góry dziękuje ;))))

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:35:51+01:00
Pieczona wołowina i Yourkshire Pudding(jakiś dziwny pudding, ale tak chyba powinno byc)
Pieczona wołowna i Yourkshire Pudding są jednym z angielskich, tradycyjnych dań. potrzebujesz troche wołowiny, mleka, jajek, mąki i tłuszczu.
Włóż do piekarnika na godzine. Nastepnie wymieszaj jajka, mąke i mleko w misce.
Rozgrzej tłuszcz w piekarniku i włóż resztę do tłuszczu.
To jest proste i przepyszne danie

coś takiego chyba, a z ang, nawet jestem ok xd
1 5 1
2010-02-06T22:07:45+01:00
Pieczona wołowina i Yourkshire budyń
Pieczona wołowina i Yourkshire budyń jest jednym z narodowych potraw Angielskich.
Potrzebujesz wołowiny mleka jajek mąki oraz tłuszczu.
Włóż do piekarnika na godzine(chyba tą wołowine). Następnie wymieszaj jajka mąke i mleko w misie.
Rozgrzej tłuszcz w piekarniku i rozlej mieszanine na tłuszcz.
To proste i smaczne!