Odpowiedzi

2010-02-06T21:18:53+01:00
Kwiat M.kwiat-y
M. kwiat D.kwiat-y
D.kwiat-a C.kwiecie
C.kwiat-u B.kwiat-y
B.kwiat N. z kwiat-ami
N.z kwiat-em Msc.o kwiat-ach
Msc. o kwiecie W.kwiat-y
W. kwiat

pisklę
M. pisklę
D.pISKLĘ-CIU
C.pisklę-ciu
B.pisklę
N.z pisklę-ciem
Msc.o pisklę-ciu
18 2 18
2010-02-06T21:19:59+01:00
Mianownik kwiat / kwiat(y)
dopełniacz kwiat(u) / kwiat(ów)
celownik kwiat(u) / kwiat(om)
biernik kwiat(u) / kwiat(om)
narzędnik kwiat(em) / kwiat(ami)
miejscownik kwiecie / kwiat(ach)
wołacz kwiecie / kwiat(y)

pisklę
m. pisklę / pisklęta
d. pisklę(cia) / piskląt
c. pisklę(ciu) / pisklętom
b. pisklę(ciu) / pisklętom
n. pisklę(ciem) / pisklętami
m. pisklę(ciu) / pisklętach
w.pisklę(ciu) / pisklęta

entuzjasta
m. entuzjasta / entuzjaści
d. entuzjast(y) / entuzjastów
c.entuzja(ście) / entuzjastom
b.entuzja(ście) / entuzjastom
n. entuzjast(ą) / entuzjastami
m. entuzja(ście) / entuzjastach
w. entuzjast(o) / entuzjaści

Nie wiem czy na 100% dobrze oddzielone końcówki a deklinacja myślę że poprawna ;P
22 3 22
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:20:21+01:00
M:Kwiat|
D:Kwiat|u
C:Kwiat|u
B: Kwiat|
N:z kwiat|em
MS: o kwiec|ie
W: Kwiat| !

M: Kwiat|y
D:kwiat|ów
C: kwiat|om
B:kwiat|y
N: kwiat|ami
Ms: kwiat|ach
W: kwiat|y


M: pisklę|
D:pisklę|cia
C: pisklę|ciu
B: pisklę|
N: z pisklę|ciem
MS: o pisklę|ciu
W: Pisklę| !

M: pisklak|i
D: pisklak|ów
C: pisklak|om
B: pisklak|i
N: z pisklak|ami
MS: o pisklak|ach
W: Pisklak|i !



M: entuzjas|ta
D: entuzjas|ty
C: entuzjaś|cie
B: entuzjas|tę
N:entuzjas|tą
Ms: entuzjaś|cie
W: entuzjas|ta !

M:entuzjaś|ci
D:entuzjas|tów
C:entuzjas|tom
B:entuzjas|tów
N:entuzjas|tami
Ms:entuzjas|tach
W:Entuzjaś|ci !

s:ś
59 3 59