Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:11:14+01:00
Mekong-Indyjski
Jangcy-Spokojny
Rzeka Żołta- Spokojny
Saluin-Indyjski
11 4 11
2010-02-06T21:14:57+01:00
Rzeki wypływające to: Saluin do Oceanu Indyjskiego, Mekong do Oceanu Spokojnego, Huang He do Oceanu Spokojnego, Brahmaputra do Oceanu Indyjskiego i Jangcy do Oceanu Spokojnego


13 4 13
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T21:17:07+01:00
Jangcy-Ocean Spokojny
Saluin-Ocean Indyjski
Brahmaputra-Ocean Indyjski
Huang He- Ocean Spokojny
Mekong- Ocean Spokojny
13 4 13