Muszę napisać e-maila po angielsku do biura w którym pracuję. pytania są takie:
Pracujesz jako sekretarka w biurze,ale zachorowałaś i nie możesz wyjść z domu. Napisz e-maila do biura a w nim:
-wyjaśnij przyczynę swojej nieobecności,
-przekaż informację o chorobie,
-poinformuj,kiedy wrócisz,
-wyraz przekonanie,że chory wkrótce wyzdrowieje.
Pamiętaj o zachowaniu odpowiedniej formy e-maila.Długość e-maila powinna wynosić do 60 słów.
Proszę o pomoc.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:19:08+01:00
Good morning!
My today' s absence from work due to a disease. This morning I felt so bad once I went to the doctor.He said that I am a cold. I have painful migraines, too. He gave me a lot of medicines to help. The doctor told me the week was at home. so I'll be back next week. I am sure that in the meantime feel better and get better. I am sure that the medication will help.