Zad.1
zegar elektroniczny pokazuje dokładny czas- godziny, minuty i sekund.
zapisz pokazywany na tym zegarze czas 20: 16:44 (zegar)

a) po 3 minutach i 18 sekundach,

...:...:....

b) po 5 godzinach i 52 minutach ,

....:.....:.....

c) sprzed 2 godzin i 45 minut,

.....:.....:.....

d) sprzed 20 minut i 45 sekund

.....:.....:......
zad.2

onlicz, ile czasu upływa:
a) od godziny 13.57 do godziny 19.01: .................................
b) od godziny 8.30 do godziny 9.00 wieczorem: ............................
c) od godziny 0.15 w czwartek do południa w niedzielę:.....................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T17:22:49+02:00
20: 16:44 (zegar)

a) po 3 minutach i 18 sekundach,

20:20:02

b) po 5 godzinach i 52 minutach ,

02:08:44

c) sprzed 2 godzin i 45 minut,

17:31:44

d) sprzed 20 minut i 45 sekund

19:55:59
zad.2

onlicz, ile czasu upływa:
a) od godziny 13.57 do godziny 19.01: 5h i 4min
b) od godziny 8.30 do godziny 9.00 wieczorem: 12 h 30 min
c) od godziny 0.15 w czwartek do południa w niedzielę: 83 h 45 min
114 4 114
2009-10-08T17:23:52+02:00
Zad.1
zegar elektroniczny pokazuje dokładny czas- godziny, minuty i sekund.
zapisz pokazywany na tym zegarze czas 20: 16:44 (zegar)

a) po 3 minutach i 18 sekundach,

20:20:02

b) po 5 godzinach i 52 minutach ,

02:08:44

c) sprzed 2 godzin i 45 minut,

17:31:44

d) sprzed 20 minut i 45 sekund

19:55:59
zad.2

onlicz, ile czasu upływa:
a) od godziny 13.57 do godziny 19.01: 5h 4min
b) od godziny 8.30 do godziny 9.00 wieczorem: 12h i 30min
c) od godziny 0.15 w czwartek do południa w niedzielę:3doby 11hi45m in
29 4 29
2009-10-08T17:31:40+02:00
Zad.1
zegar elektroniczny pokazuje dokładny czas- godziny, minuty i sekund.
zapisz pokazywany na tym zegarze czas 20: 16:44 (zegar)

a) po 3 minutach i 18 sekundach,

20:20:02

b) po 5 godzinach i 52 minutach ,

2:08:44

c) sprzed 2 godzin i 45 minut,

20:12:44


d) sprzed 20 minut i 45 sekund

19:55:59

zad.2

onlicz, ile czasu upływa:
a) od godziny 13.57 do godziny 19.01:
5 godzin i 4 minuty
b) od godziny 8.30 do godziny 9.00 wieczorem:
12 godzin 30 minut
c) od godziny 0.15 w czwartek do południa w niedzielę:
83 godziny 45 minut
29 4 29