Muszę napisać e-maila po angielsku do biura w którym pracuję. pytania są takie:
Pracujesz jako sekretarka w biurze,ale zachorowałaś i nie możesz wyjść z domu. Napisz e-maila do biura a w nim:
-wyjaśnij przyczynę swojej nieobecności,
-przekaż informację o chorobie,
-poinformuj,kiedy wrócisz,
-wyraz przekonanie,że chory wkrótce wyzdrowieje.
Pamiętaj o zachowaniu odpowiedniej formy e-maila.Długość e-maila powinna wynosić do 60 słów.
Proszę o pomoc.

1

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-07T19:47:20+01:00
Dear All,

I would like to inform that due to my sikness I won't be able to come to work tomorrow.
Today I have visited a doctor and I have a sick leave until 12th of February.
I can't go out so my leave sick I will ask someone to send by post to the office.
I hope I will feel much better soon and be able to come back to work on 13th of February.
Best regards,
Karolina K.