Odpowiedzi

2010-02-06T21:16:22+01:00
24/6 = 4dm^2 (kazda sciana szescianu ma pole 4dm2)
pierwiastek z 4 = 2dm (bok kazdej sciany tego szescianu wynosi 2dm)
objetosc:
2^3 = 8dm^3 (^=do potegi)
1 5 1
2010-02-06T21:17:14+01:00
P=24dm²
P=6a²

6a²=24
a²=4
a=2dm

V=a³
V=2³
V=8dm³

Bok tego sześcianu wynosi 2dm, a objętość 8dm³
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:52:50+01:00
P = 24 dm2
P = 6*a2

6*a2 = 24/:6
a2 = 24/6
a2 = 4 dm (długość krawędzi)

V = a3
V = 4 do trzeciej
V = 64 dm sześcienne
1 5 1