Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T21:29:35+01:00
Na kazdego ucznia w klasie powinno przypadac 4,5m szesciennego powietrza.Ilu uczniow moze przebywac w klasie ,ktorej dlugosc ma 12m ,szerokosc jest o polowe krotsza a wysokosc stanowi 25% dlugosci PROSZE POMOZCIE

V = a * b * H
a = 12 m
b = 12m/2= 6m
H = 0,25*12m=3m

V = 12m*6m*3m
V = 216m³

216m³/4,5m³=48

Odp. W klasie może przebywać 48 uczniów.
2 4 2
2010-02-06T21:31:02+01:00
V klasy : 12 m* 6 m*3m
V=216m³

216m³ / 4,5m³ = 48

Odp. moze w tej klasie przebywać 48 uczniów.

2010-02-06T21:31:21+01:00

a=12m
b=12/2=6m
h=0,25*12=3m

V=abh
V=12*6*3
V=216m³

216/4,5=48

W klasie może przebywać 48 uczniów.